Pages

Followers

Tuesday, March 31, 2009

Edisi 3: sesi dis08-mei08

4 comments:

Dari Kaca Mataku said...

assalamualaikum.. nk minta izin letak address blog anda d blog saya ye..

rabiatul adawiyah said...

alhamdulillah..cantik2 sume n sangat berinformasi...moga pmh terus maju~_~

hasellusiby said...

salam tumpang ziarah. jika ada yang berminat dengan teori konspirasi, sejarah nusantara yang hilang, sufism, kebangkitan akhir zaman..sila lah ke nusanaga.blogspot.com

harap salam ukhwah akan bertaut demi masa depan..sekian

aL-jAmAlullAiL said...

assalamualaikum,
alhamdulillah coz makin byk blog2 berbentuk islamik saban hari..saya ingin bertanya.."kat uitm shah alam ade group usrah tak?" sebab saya penuntut uitm shah alam..dh 5 sem kat situ tp kat fakulti saya xde advertisement pape bout group2 usrah..hope dpt wujudkn jika xde.kalo ade sila inform kat saya leh..? ^_^ n hope dpt singgah ke blog saya http://dauratul-ilmu.blogspot.com